Pages

Friday, March 22, 2013

Daripada Persatuan Ibu-Ibu Mengandung


admin and mommies...
saya pregnant dah 30 minggu...
check up n scan dah...kedudukan baby saya masih kepala kat atas la.. (songsang)
lepas magrib time dia gerak aktif bila saya baring...
masa dia aktif tu, saya terus ke posisi bersujud... tak gerak la pulak... bila baring balik, tenggelam timbul perut saya (tanda baby gerak pusing2)
camana nak buat ni... pagi2 sebelum pegi keja, saya pasang surah yasin masa tgh bersiap2 nak pegi keja.. dan saya rasa gerak bawah pusat lagi (kaki baby).. bila baby nak pusing eak... tolong semua...

Baby Idaman Shop

Like ·  · Share · Wednesday



Ini la post saya saya mintak pendapat ramai mommies daripada https://www.facebook.com/pages/Persatuan-Ibu-Ibu-Comel-Mengandung/112863158776550... terima kasih atas nasihat dan semangat yang diberikan. Saya menghargainya.

Anda boleh amalkan mengikut link ini http://eida8mei89.blogspot.com/2013/03/elak-baby-songsang.html

thanks sudi baca (^_^) Jumpa lagi

No comments:

Post a Comment