Pages

Thursday, July 4, 2013

Perkahwinan eka & Lehin (adik perempuan saya)

Assalamualaikum..\
hai semua..
Saya just nak share majlis perkahwinan adik saya. Adik saya tu nama sebenar Nurefaizam bt Mohamad Ariff. dan suami nya Solihin. Berlangsungnya perkahwinan dia pada 10 mei. Time tu saya tengah sarat preggy lagi. Nikah malam 10 mei. Kenduri perkahwinan tak buat sebab mak saya masih sakit. Buat kenduri pun sebelah lelaki je. Sambut menantu. Saya tak pergi pun sebelah lelaki sebab time tu saya kat spital. huhu. (tapi tak branak jugak)

Tema kat rumah saya warna biru putih. Masa akad nikah warna kelabu. Semua ahli keluarga datang. Husband saya jadi jurugambar. hehe.
 
Ada sedikit gambar yang boleh saya kongsikan.
 
Haha..Gambar saya di warnakan. Apapun, Tahniah eka dan suami.hehe

Family saya

Kami adik beradik dah kawin. Tinggal lagi 2 org je daripada 5 adik beradik
 
SELAMAT PENGANTIN BARU (^__^)

Kami pun bergambar jugak...peace!!


thanks sudi baca (^_^) Jumpa lagi

No comments:

Post a Comment