Pages

Thursday, April 11, 2013

Sarat Bekerja dan Sarat Mengandung?

Salam,
Waktu dah dekat dah. Saya masih lagi bertahan untuk kerja luar. Kena la rajin, nanti baby akan rajin mcm ibunya. (^_^).. eh, abah baby pun rajin gak. hihi. Baby baby baby (^_^)

Semalam saya berhajat nak tahu jantina baby melalui mimpi. Saya mimpi seorang bayi tapi seakan bayi lelaki. Adakah bayi yang saya kandung ni jantinanya lelaki jugak? suspen!! huhu.. Dalam mimpi tu, saya mendodoikan bayi tu untuk tidur. Tersenyum sendiri bila mengenangkan mimpi tu. hihi..

Bos saya pun dah tak brapa bagi saya buat kerja luar. Tapi kan, ada jugak manusia yang cemburukan saya. Dengan orang pregnant pun nak jeles... adoi~!! tapi takpe takpe takpe... sabar sabar dan sabar.... senyum senyum dan senyum (^_^) 

Saya tetap bekerja macam biasa. Tapi saya tak buat kerja berat sangat pun. Keluar inspection tu ada la jugak. Mesti la kena banyak berjalan. Baru senang bersalin kan. Orang cakap kan, perut saya dah besar sangat dah. Takut pun ada tengoknya. Kembar ke? hahaha.. mujur la sangat kembar kan. Teringin jugak nak anak kembar. Rezeki di Tangan Tuhan, Allah SWT. 

Saya kongsikan gambar masa persampelan makanan yang dibuat di Pasaraya Giant. 

thanks sudi baca (^_^) Jumpa lagi
Tengok list sampel. (Banyak gak tu)
Dokumen yang perlu ditandatangani

Pemilihan sampel
Code mesti sama
"Jap ye nak susun"
Dokumenkan





2 comments:

  1. wah akak memang hebat la.. walaupun sarat mengandung masih gigih berkerja semoga akak slmt bersalin

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah akak dah selamat bersalin.. dapat baby girl yg sangat comel.. (^__^)

      Delete